En snabbis...

Idag känns det som det är lite höst ute och jag måste erkänna att jag tycker det är mysigt.
Även om jag älskar sol och värme och verkligen längtar varje år efter vår/sommar så kan en enstaka dag och kväll av regn och rusk vara riktigt mysigt!
Och sen är det lite speciellt när det är regnigt och grått på våren, för det är så vackert då det är så grönt och friskt ute

Men nu var ju inte detta blogginlägg tänkt att handla om naturen och dess underverk utan om smått och gott från dagar som passerat.

J är - tack och lov - återställd! Vad han råkade ut för vet vi inte, men han är på benen igen och det med besked så han sprang Göteborgsvarvet i lördags. Helgen som var då var vi nere hos svärmor och hade det mysigt. Tre dagar gick i ett rasande tempo och helt plötsligt var det söndag eftermiddag och 4 års kalas hos en av I:s kompisar. Det var korv, bullar, saft och glass och härligt väder!

Vad mer har hänt, jo jag har gått ner i arbestid och arbetar 75 % nu vilket är jätteskönt! Känns som jag fått så mycket mer tid, både till familj och annat. Dagarna på jobbet flyger fram och att gå redan vi halv tre känns väldigt lyxigt.
Nu när jag ha rmer tid över på eftermiddagarna så känner jag att det jag måset ta tag i är att komma igång ordentligt med träningen, det både vill och behöver jag. Fast jag har blivit verkligen lat... jag som var en träningsnarkoman mer elle rmindre en gång i tiden. Jag älskade (och göra det egentligen fortfarande) att träna och röra på mig och att känan att min kropp var stark och frisk. Nu känner jag mig mest "säckig"... och det inte på ett positivt sätt - om nu nån skulle förknippa säckig med något positivt...

Nä nu ska säcken gå och lägga sig!
Kram och go natt

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja herregud va vi tränade förr om åren.. kul va det!

2009-05-19 @ 10:54:19
Postat av: malin

Här är en säck till!!

2009-05-20 @ 10:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0