Sjukt värre

Ja, det är verkligen det här hos oss.
Är det inte jag som är sjuk så är det I som är sjuk - den enda som inte har varit sjuk av oss är J (peppar peppar). Dock meddelade mig min kära make idag via mailen att han var väldigt snorig...

Jag räkna ut att denna månad har jag varit 7 ½ dag på jobbet.. det ni! Gissa vem som ser fram emot lönen nästa månad.

Nu har jag ju inte skrivt blogg på väldigt länge, men egentligen har jag väl inte så mycket att skriva - vi har ju mest varit sjuka hela tiden haha.
Får se om jag fortsätter att skriva här, det är ju skönt att "skriva av sig" lite då och då.

Nu ska jag snörvla vidare här i min sjukliga ensamhet.

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Fortsätt skriv!!! Och mysiga bilder du lagt upp!!!

Snart ses vi ju på riktigt! Kram

2009-03-26 @ 11:15:10
URL: http://mammamalinsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0