Fy för M A G S J U K A

Jag kan inte ens komma ihåg när jag var magsjuk senast, men jag kan ju berätta det är jag nu!!
I onsdags när jag kom hem från jobbet kände jag mig helt slut, onormalt slut. Så jag la mig när I la sig vid 19.30 och sov fram till morgonen. Vakna och kände mig lätt illamående som ökades på och resulterade i magsjuka.. kräkts som en gris och sovit som en toka hela torsdagen.. nu har jag inte kräkts sen igår kväll men det inte slut för det om ni förstår hur jag menar.
Åh, det var länge sen jag var så här dålig.. dessutom har jag feber på det!
Så om någon känner för att tycka synd om mig, feel free!

Återkommer här när jag är i mer form!
Sjuka kramar från mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh lilla jorm, jag tycker synd om dig... men du har säkert en underbar man som passat upp dig? kram

2009-01-16 @ 16:47:56
Postat av: Katta

Nej du Sonia, nu har den här bloggen gått ner sig riktigt rejält. Du skriver ju ALDRIG. kram

2009-03-02 @ 16:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0