Det ska tränas nu!

Igår köpte vi en crosstrainer!
Den står nere i källaren nu, alldeles fin och silvrig - och helt toppen att träna på! Har redan kört 2 pass. Jag var lite negativ igår när vi åkte till affären för att köpa den och då inte för att jag inte tycker att det är ett bra träningsredskap utan för priset. Sköna 4,500 kr kostade den och det kändes rätt mycket men så tänkte jag på att jag gav desto mer för mitt gymkort och det använder jag inte ens ju. Så nä detta blir en toppeninvestering i min och även J:s hälsa (fast han springer ju som en galning ändå). Tror att det som grämer mig mest är just gymkortet, att det fortfarande löper på utan att jag kommer dit...
Men alltså när jag kommer hem på kvällarna runt halv sex då varken orkar eller vill jag gå till gymmet.
Med crosstrainern här i huset kan jag träna samtidigt som jag faktiskt umgås med I och J - kan inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0