Det går ju så fort

Ja, tiden alltså!
När man är så här långledig så säger det bara "svisch" och så är det kvällen innan man ska börja jobba igen! Men det har varit en bra ledighet, varvatt med lugn och ro och socialt umgänge (haha vuxet värre skrivet). Men det absolut mysigast när man är så här långledig är att vakna med I och J varje morgon och inte stressa iväg någonstanns! I är så mysig och kan ligga och mysa och gosa i sängen i mer än en timme och dessutom har han blivit en riktig sjusovare under denna långledighet vilket inte är helt fel. Och då har vi inte lagt honom senare på kvälle heller så min och J:s tid har blivit densamma men med längre sovmorrnar, lyx!

Annars vad händer då, jo vi har börjat med att renovera i datarummet så just i detta ögonblick som jag skriver detta inlägg så sitter jag i ett rum där tapeter är nedrivna och kala väggar gapar mot mig. Tjusigt! Nä, men det kommer bli jättefint och så har vi köpt nytt golv som vi ska "klicka" i också när väl förrarbetet är klart. Så trist bara att det alltid är så mycket förrarbete innan man verkligen kommer till det roliga, måla och inreda! Fast jag ska väl egentligen inte klaga, då det är J som gör rubbet.

Nu ska jag gå och baka ut pizzadegen och inväta I som snart kommer hem med mormor och F. Han har sovit där inatt och nu längtar jag såå mycket efter att kramas och busa med honom!

Ha en fin kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0