Just ja

Jag skriver ju inte så ofta längre, men ärligt talat så orkar jag bara inte för tillfället. Är jättetrött på kvällarna, vilket är som det brukar vara när man precis håller på att komma in i ett nytt jobb och samtidigt håller på att försöka få ordning på en stora vill OCH planerar inför stundande resa!

Men för er som kanske går in här fortfarande så måset jag säga att jag trivs så jättebra på mitt nya jobb, skrattar varje dag! Arbetsuppgifterna är avancerrade absolut men utmanande, intressanta och roliga!
Jag tror och hoppas att detta är "mitt" jobb som jag letat efter - i alla fall just nu!

Huset börjar vi få lite ordning på tycker jag, vi har däremot mycket, mycket yta som vi inte riktigt vet än hur vi ska fylla och möblera. Men det är bra, för det betyder att det kommer bli många resor till Ikea framöver :-)

Resan närmar sig med stormsteg, en månad bara kvar! Men visum är fixat, nu åtestår att betala lite hotell och se över hur vi ska ta oss från olika ställen. Och sen skriva packlistor, sån är kul och perfekt att ägna tågtiden till :-).

Men nu räcker det för idag, vi ska snart ha kompisar som kommer och hälsar på så det är bäst jag klär på och fixar i ordning mig lite.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0