Älskade unge

Måset bara skriva om hur min son I får mig att skratta så jag gråter klockan 05.30 en fredag morgon!
Men först så måset jag ju säga att I är rätt så otålig och ivrig av sig så när man berätta om något kul/spännande/häftigt /någo som han längtat efter/ser fram emot och som ska hända i framtiden så har I svårt att glöma det och vill att allt ska hända på en gång!

Så i fredags morse vaknae han som sagt runt 05.30 och var pigg som en liten lärka och alldeles sprudlande glad och ivrig över tre saker (i ordningen dom kom ut ur hans mun är dom nedskrivna):

1. Att morfar kommer med paket på söndag - längtan!
2. Att katten Stina nu bor hos oss och fanns nu denna morgon utanför sovrumsdörren - spännande!!!
3. Att vi köpte bananer kvällen innan som vi skulle skiva ner i youghurten. Det hade ju I velat ha hela veckan och nu fanns  det hemma - åh han bara längtade efter att få gå upp och äta frukost!

Tänk själv att bli lycklig över bananer! Det är så härligt att titta på I och se hans iver, glädje och genuina uppskattning och längtan efter allt det jag nämnt nyss och så mycket, mycket mer! Jag har en sådan tur att jag får dela denna iver och glädje genom min son - jag blir alldeles varm inombords när jag tänker på det.
Vet att detta låter som en klyscha men i mitt liv är den sann: Att få ha barn, min son I, är lyckan i livet! Och att sen att jag fått honom med en sån fin man som min J, det är lycka för mig!

Hej!



Kommentarer
Postat av: linda

Åhh jorma.. jag blir tårögd. Hoppas jag en dag kommer få känna den känslan.

F ö påminner han alltså om dig i det avseendet att presenter från morfar lockar.. :)

Puss på er. saknar er.

2008-09-27 @ 19:04:29
Postat av: Katta

Ah, jag onskar jag komemr kunna saga samma sak en dag jag med! Saknar dig Sonia! Kraaaaam!

2008-09-29 @ 06:59:23
Postat av: Sandra

Glad för din skull Sonia. Det låter som du trivs kanonbra med ditt liv och allt vad det innebär! Stor kram Sandra



PS. Träffade din bror i tisdag. Alltid lika trevligt. Synd att jag inte kan komma på festen :-( Ds.

2008-10-16 @ 11:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0