Tankar lite dit och hit

Åååh jag känner mig så uttråkad och lite låg idag. Fantiserar om att få gå ner på stan och köpa en påse med lösgodis och sen titta på någon halvbra film ikväll. Men men så blir det inte. Det blir nog att laga spaghetti och köttfärssås ikväll och förhoppningsviss en promeande efter det.

Igår tränade jag, skönt. Tänkte på det L skrev i mitt förra inlägg, om hur mycket vi tränade när vi gick i gymnasiet och att det var ju det som var vår agenda och inte så mycket mer. Det stämmer verkligen, träningen var livsnödvändig för oss, att köre 2 pass på raken var inga problem som helst och dessförinnan hade man ju värmt upp på trampmaskinen in minst 30 minuter, galet! Uuha, när jag tänker tillbaka på den tiden kan jag skämmas lite för jag och L utnämde oss själva till gymmets "okrönta drottningar" - fast himla skoj var det också! Då hade man ju inte mer vett i skallen än att man tycket att precis allt kretsade kring just en själv.
Men som sagt,  vi hade himla skoj och vältränade tror jag också vi var, fast en hel del blev nog "förstört" då vi kombinerade den hårda träningen med minst lika hårt festande :-)

Jag skulle kunna skriva en hel bok om mitt och Ls framfarande, troligtvis skulle inte många fler än just vi två tycka att det vore kul att läsa haha. Men det jag menar är att vi har kännt varandra så länge, gjort så mycket ihop och gått igenom mycket tillsammans. Här om dagen när vi höll på att packa inför flytten hittade jag gamla album från kanske när vi var  18-20 år något... hihi vilka bilder och vilka minnen! När vi ses nästa gång L så be mig ta fram dom, jag garanterar att det kommer bli många skratt och en resa genom "minneslandet".

Nä men hej och hopp då!

Kommentarer
Postat av: linda

2008-08-13 @ 14:55:20
Postat av: linda

Åh va underbart, vill gärna se dina kort, brukar ju kolla på de jag har. Det som slår mig mest är hur jävla coola vi måste tyckt vi va haha.. ser rätt störiga ut på en del kort haha...

2008-08-13 @ 14:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0