Stina

Vår 4:e familjemedlem som jag skrev om igår heter Stina och ska bo hos hos i en månad ungefär. Och katt är hon också :-) Vi ska vara kattvakt åt familjen C-C som ska båtluffa en månad i Grekland.
Ska bli jättemysigt att ha en katt igen, även om bara tillfälligt. Får se om I kommer tjata ihjäl sig sen om att vi också ska skaffe en katt igen.

Igår var en riktig mysig em, jag och I var bara hemma (J hade inte lika stor tur utan fick fixa och dona en hel del). Hur som, jag och I byggde koja i sängen, byggde tågbana, läste bok, dammsög, duschade och avslutade med att titta på Byggare Bob. En riktig lugn och skön em/kväll, det behövde nog vi båda två kände jag. Och egentligen även J... men snart så får vi hoppas att det blir lite lugnare för även hans del, men han är duktig min kära make.

Måste säg att det är mycket skit på tv just nu, längtar tills Desperate Housewives börjar igen - det är verkligen en klockren serie som bara måste följas enligt mig! Åh och snart har jag tv i sovrummet igen...tänk så härligt att ligga nerbäddad och få titta på DH!

Träningen som jag kom igång med här för några veckor sen har kommit av sig. Och inte lär det bli bättre när jag börjar nya jobbet, suck... nåja, det får lösa sig framöver.

Ja inte hade jag myckte vettigt att skriva om.
Hej då

Kommentarer
Postat av: Loppan

Ja, vad skönt att både ni och Ivar får egna rum snart. Jag är mycket tacksam över att Stina får komma och bo hos er och förmodligen lär ni bli så kattsugna att ni skaffar en egen sen när ni kommer hem från Thailand... :-)

2008-08-21 @ 14:54:31
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0