Socker

Idag var en sån dag som jag inte har kännt mig helt hundra. Hade huvudvärk hela fm, men efter en coca cola och en alvedon lättade det upp aningen och sen till em-fikat bjöds det på tårta på jobbet, så jag har klarat mit igenom dagen med socker inser jag! Jättebra...
Men jag blev glad när jag kom hem och såg lönekuvertet och när jag öppnade det insåg jag att det var mitt första lönebeskedd på 10 månader där det inte står "vård av barn"... det var bara en ren lön helt enkelt :-)

Annars var ju jobbdagen rätt soft faktiskt, har varit ut och kört i nästan 2/h i olika ärenden. Kul att också köra en annan bil än vår. Och som vanligt har det varit så lugnt så jag och min efterträdare har hittat på arbetsuppgifter till varandra, då av typen "Mailar du den personen om det som är verkligen inte bråttom men bra att ha gjor i alla fall" och "Kanske vi kan rensa ur den pärmen också" eller "Ska vi rensa outlook korgen kanske då..." och "JA! Det är fika, vi kan fördriva en halvtimme med rätt att inte göra något"... typ så har mina dagar sett ut sen jag kommit tillbaka från semestern, ja ärligt faktiskt!

Anledningen till att jag vågar skriva detta nu utan att jag tror att jag får äta upp det på måndag är att jag inte berhöver bry mig längre, på måndag har jag bara 4 dagar kvar och då kvittar det om så helvetet bryter loss under denna vecka för j a g kommer inte involvera mig/starta upp något nytt på den korta tiden.

Fredagslistan
Då: Tränade jag
Nu: Har jag ätit för mycket socker (igen)
Sen: Måste jag shoppa kläder

Nu ska jag inte sitta här en fredagskväll mer så hej då!

Kommentarer
Postat av: linda

meehh åhh detta hade jag ju redan läst.. suck

2008-08-23 @ 22:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0