Känslan av

att det är typ Julafton imorgon har infunnit sig hos mig. Det är liksom den där känslan av att något härligt ska hända, förväntansfull och lite pirrigt.
Imorgon Ä N T L I G E N flyttar vi OCH dessutom så slutar jag min nuvarande anställning.
Man kan alttså säga att det är ett avslut och ett påbörjande imorgon - underbart!

Däremot innebär detta nästan helt säkert att bloggandet kommer att bli lagt på is ett tag framöver. Dels då p g a flytten men också att det tar upp till 10 dagar innan internet kommer att kopplas in i huset samt att jag börjar nytt jobb på måndag och misstänker att jag kommer vara rätt trött och slut när jag kommer hem från jobbet.
Men så ni vet, ni som läser här att jag inte bara slutat skriva utan att jag ämnar att skriva så snart det går, jag hinner och orkar.

Dagens goda:
Extrapris på lösgodis hos ICA.

Dagens jobbiga:
Fortsätt att packa ner i kartonger i em/kväll.

Kram från en glad skit

Kommentarer
Postat av: Linda

ah grattis till allt kul.

Men fan va trist för mig.. går ju in ett par gånger om dagen med förhoppning att du ska ha levererat något nytt. Men men, den som väntar på något gott.. (blir aldrig fet?)

2008-08-27 @ 14:40:31
Postat av: Katta

Ah, men kan du komma ihag att skicka bilder?!?! kraaam

2008-08-28 @ 08:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0