Inte mycket

Det har blivit lite av en vana att skriva det första jag gör på morgonen, känns skönt att få lufta tankarna lite.
Fast idag vet jag inte alls vad jag ska skriva, inte mycket händer just nu.

Igår var jag så glad när jag slutade jobbet för att solen sken! Tänk att så lite kan få en på så bra humör!!
Jag och I tog en långpromenad som avslutades (som vanligt) i lekparken. Sen gick vi hem och när I lagt sig hade jag och J kräftfest, jättegott verkligen! Och vid 21.30 var jag dötrött och gick och la mig. Som ni ser, inte mycket händer just nu :-)

Tänker rekomendera en film och en bok idag:
Film: Juno
Bok:  Inte utan min dotter

En ny film och en gamal bok.
Filmen är både rolig, sorgsam, härligt språk och tänkvärd.
Boken har jag säkert läst minst fem gånger och är en sann berättelse, hemsk, varm och gripande.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: linda

jag bara älskar att du skriver på morgonen, så kul att bara läsa om er vardag.

2008-08-07 @ 08:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0