Ingen lust

Igår hade jag ingen lust att skriva här så jag lätt bli helt enkelt. Ska rent allmänt försöka bli bättre på att inte göra saker som jag inte har lust med, ibland är man för snäll och mesig kan jag känna. Men det är ju faktiskt min tid och varför ska jag ägna den åt saker jag inte känner för?!
Den lilla fritid jag har ska ägnas åt det jag vill och inget annat och första prio har min son I och min man J!

Annars så händer inte så mycket, trots det är allt upp och ner. Varje dag är det något nytt som måset fixas nu inför flytten och där har ingen av oss i familjen så mycket att välja på, vare sig vi har lust eller inte. Men det är ju såklart okej, för vi har ju jättelust att flytta in i huset och då får man jobba lite hårt innan för att allt ska klaffa så smidigt som möjligt nästa vecka.
Igår var vi och köpte färg till I:s rum, det blir en fin grön nyans, så J ska börja med att spackla och måla redan nästa torsdag när vi får nycklarna.

Förresten, i slutet av september blir vi 4 i familjen....

HAHA nu fick ni något att fundera på!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Aha ska ni skaffa en ny katt? Eller.. ska ni adoptera en malawisk tvilling till lilla I?

2008-08-20 @ 13:12:19
Postat av: Loppan

Kul för Ivar med en storasyster ;-)

2008-08-20 @ 18:13:56
Postat av: Katta

Ah, som Linda sager, en David Banta??? hi hi, nej seriost, ett djur? kraaam!

2008-08-21 @ 07:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0