Del 1 "Startskottet för flytten har gått"

Ah äntligen har vi börjat inflytten! Inatt sover vi alla hemma men imorgon så blir det La grande inflytt :-)
Gjorde inte många timmar idag på jobbet så inflytten började rätt tidigt på dagen, med ett avbrott för pappersskrivning på banken. Hade även hoppats hinna till Lindex och köpa en urfin kofta jag såg där, men det hann jag inte alls med... men hoppas verkligen jag hinner det imorgon eller senast lördag. Bara hoppas att färgen och storleken också finns kvar...

Idag var min sista arbetsdag på gamla jobbet, blev uppvaktad  med tårta och fick en jättefin (gigantisk) ljuslykta som jag ska ha på trappen. Är rörd över hur fint jag blivit avtackad och uppvaktad överallt... även om jag känner i mitt hjärta att jag gjorde helt rätt val angående jobbet så känndes det trots det lite vemodigt att lämna det. Men jag kommer med största sannolikhet maila med dels min efterträdare och några till, så lite koll kommer jag ha på sån't som är på gång och inplanerat.

Nu är jag helt slut, I sover och jag är helt själv. J är kvar i huset och målar för fullt i I:s rum så det ska bli klart så fort som möjligt. Måset bara säga att jag har underbara föräldrar. Min mamma, hennes man och min mormor och hennes vännina kom ner och hjälpte oss i em. Och då kom mamma och hennes man F hem från Malta i em!! Och imorgon kommer min pappa ner och hjälper oss. Även J:s familj är toppen! J:s pappas bil har vi lånat jättemycket (då den har dragkrok) och svägerskans kille hjälper till som en tok och farmor är barnvakt imorgon till I, han får även sova hos henne imorgon.
Det är fint att ha familj!

Nu måset jag vila lite, mina händer känns som russin och jag känner mig helt slut!
Kram

PS. NU blir det inte blogg på många dagar, detta inlägg var ett bonusinlägg hihi.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till flytten och lycka till i det nya huset! Ser fram emot fler inlägg framöver! Kram Sandra

2008-08-29 @ 10:31:41
Postat av: jorma

nu får du allt skriv a något.. är ju nyfiken..

min mobil funkar inte så bra så jag kan inte ringa o fråga ju.. :(

2008-09-04 @ 14:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0