Dagens

Blev ett mellanting mellan morgon och em blogg, fick tillfälle nu så bäst att passa på.

Sitter och håller på med delårsrapport, men snart klar annars är det rätt lugnt. Sen ärligt så börjar jag såklart också trappa ner, tänk att det bara är 2½ vecka kvar här... tiden har gått fort och inte har det varit så enkelt alla gånger heller - J om någon vet det!
Men det är tur att man har en fantastisk man och en toppen familj runt om en som stöttar en i vått och torrt! Och så chocklad, en riktit stämningshöjare haha! Nä skämt å sido, man ska inte glömma bort hur bra man har det och vilken fin familj jag faktiskt har. Älskar Er!

Igår var det lugnt efter jobbet, var och tittade på spiskasetter och sen åkter vi till en möbelaffär en sväng också. Vi funderar på att mura upp en öppen spis rätt omgående i huset, dvs. om skorstensstocken är ok. Det får vi ta sotaren dit för att bedömma. Men jag önskar mig verkligen en öppen spis, har jag alltid gjort så jag hoppas det ska funka.

Nä, det blir ett kort och rätt trist inlägg idag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0