Avslut

Idag har varit en bra dag. Har haft avslutningssamtal med min chef, ett mycket bra och givande samtal. Sen bjöd han ut mig på lunch, samt två till chefer som jag har haft bra kontakt med under min anställning. Fick även ett jättefint rekomendationsbrev och en tavla i present. Hade faktiskt ingen aning om att jag skulle bli så "uppvaktad" men det kändes väldigt bra och ett trevlig sätt att avsluta min anställning på.

Fast riktigt slutat har jag inte, utan det gör jag om tre dagar. Men något säger mig att dessa dagar kommer gå i ett rasande tempo, det är att göra varje em/kväll efter jobbet. Det är bankmöten, packning, ännu mer packning och ja tusen samtal till olika företag med mer.

Nu ska jag titta lite på tv och sen sova!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0