Äntligen

...lyckades jag släpa iväg mig igår till gymmet. Körde body pump i en timme, skönt men asjobbigt. Idag känner jag av det kan jag lova, speciellt när jag går upp eller nerför trappor.

Men ärligt talat, vad är det med detta väder??? Det är 8 augusti och det är som om det vore höst tre gånger om, så jobbigt. Helt slut känner man sig, men jag är säker på att sommaren kommer att komma en sväng till men ändå.

Fredag idag, jätteskönt! Funderar på om jag ska föreslå en tur till Ea i em för övriga familjen, glo lite i affärer och så. Nåt vill jag göra känner jag, synd att inte Ikea ligger på lite närmre avstånd, annars är det alltid kul tidsfördriv.

Så då!

Kommentarer
Postat av: Loppan

Om ni har vägarna förbi Ea så får ni gärna söka skydd för regnet hos oss och fika lite :-)

2008-08-08 @ 09:36:11
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0