Åh ljuva fredag

Det är så härligt med fredagar! Aldrig har jag uppskattat fredagr så som nu när jag har börjat jobba igen. Liksom redan när man vaknar vet man att man snart har helg och ledighet framför sig, aah härligt!

Igår då, hade vi kompisar som kom över på middag, M och M. Vi åt hemmagjord pizza och prata massor, kul att höra om M:s nya jobb som socialsekreterare. Är verkligen glad för hennes skull att hon fått jobb nu. Sen när dom hade gått och I sov åt vi lite chocklad, ljuuuvligt gott det med. Tittade också på "Från koja till slott" men det var ingen omvandling jag gillade direkt. Förra veckan däremot var precis min stil, mysigt, lagom "modernt" och snyggt!

Ett momtent jag tänker införa i denna blogg:

Fredagslistan

Då: Sommar...
Nu: Väntar jag på den nya Ikea-katalogen, har på känn att den kommer till stor användning snart!
Snart: Kommar allt var upp och ner, på ett bra sätt!
Senare: Semester och förhoppningsvis lite lugn också.

Kram

Kommentarer
Postat av: linda

kul, jag har precis samma uppfattning, förra veckan var asbra (om de va de där 2 skrattande tjerna då!?)

2008-08-15 @ 08:15:33
Postat av: Zenit

Japp, det var de där tjejerna (tror dom var från norrland..?)

2008-08-15 @ 09:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0