1 augusti - nedräkning

Idag börjar nedräkningen för tre saker:

1. Om en månad flyttar vi in i villan!
2. Om en månad börjar jag mitt nya jobb!
3. Om 3 månader åker vi till Thailand igen - härliga 5 veckor denna gång!

Det är roliga saker och i alla fall dom två första sakerna är spännande och helt nya och jag vet att det kommer kräva massor av energi från mig, men jag ser fram emot det hur mycket som helst!
Thailand har vi nu varit i flera gånger så jag vet ju på ett ungefär vad som väntar, vad vi behöver packa och ännu viktigare, vad som inte behövs packa. Ja längtar till ALLT!

Annat då.
Idag i bilen till jobbet lyssnade jag på radio som vanligt och precis innan jag kom fram till jobbet spelades "I'll be missing you" med P.Diddy. Tycker det är en låt som är bra, som fortfarande håller på något sätt. Annars brukar jag inte sia så mycket om låtar och sångartister då jag gjorde bort mig rejält när Britney Spears kom ut med sin "Baby one more time". Jag sa till min bästa vän L att det där, det är bara en "one hit wonder" haha SÅ fel jag hade då!

Idag är det fredag. Skönt, men förstår inte hur veckan bara har svischat förbi! Skönt tycker jag att J och I fortfarande är hemma och har semester, det gör att jag kan komma tidigt till jobbet och även gå tidigt. Hoppas värmen och solen håller i sig nu, det är så himla skönt och avkopplande att komma hem och dra raka vägen ner till stranden för ett em dopp.
Min son I bara älskar att bada, han är verkligen hetl galen! För att vara 2½ år är han också väldigt kaxig i vattnet, på gott och ont... han bara går till exempel rakt ut tills han inte bottnar längre och sen när man tar upp honom så bara garvar han högt och skriker "Jag är bäst!", bra att inte vara blygsam förvisson men inte vidare klokt att gå ut på djupt vatten när man inte kan simma (vilket han tycker han kan såklart.. hmm).

Nämen, man kanske ska börja jobbdagen!
Over and out

Kommentarer
Postat av: linda

hehe lilla I, han e ju för söt.

2008-08-01 @ 10:17:30
Postat av: Sandra

hahaha skrattar högt det var den skönaste kommentar jag hört på länge "jag är bäst". Härligt Sonia, din son har ett begynnande gott självförtroende, det är väl härligt! Kram på dig!

2008-08-02 @ 16:50:18
Postat av: Katta

ha ha sotaste Ivar! Men kan man se bilder pa villan och vad ar det for nytt jobb du har? Det kanske ar battre att du mailar mig?! kraaaaaaaar

2008-08-03 @ 07:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0